torsdag 12 maj 2011

WAHOO!!

Frugan har varit så vänlig att införskaffat en ny våg, Så jag kommer att kunna uppdatera mina kära 1-2 läsare om kampen mot klockan, Jag skall som sagt gå ner till 89.9 kg till den 5 Juni kl 1500.

Jag har ett tag nu kännt mig lite plufsig, tjock.. inte så konstigt kan tyckas efter som snubben är ett fetto tänker ni ?
Men jag står stilla, jag äter " bättre" men rör mig inte nått, jag äter en kaka eller en gottepåse sura nappar om jag vill, jag mår helt enkelt jävligt bra. jag är för övrigt en glasstorsk av rang... så det är med en kväljande känsla jag skall ställa mig på vågen, Jag kommer att publicera en bild imorgon förmiddag på vad vågen står på, Jag är helt ärlig, oavsett om jag har gått upp 10 kilo eller tappat 0,2 kilo.. Vilket det blir vet jag inte men jag har alltid vägt in mig på morgonen, och det blir inget undantag nu heller. Men gud förbjude en 5 kilos uppgång, och definitivt om jag skulle passera 100 kilo igen, då kassar jag ut och tar semester 6 feet under..

Nog om vikttjafs, vi väntar och ser tills imorgon.


Annars inget nytt under solen, stendött ute på dagarna och man känner sig som en riktig nybörjare, varje pass har jag legat på 2000 kr, idag fick jag ihop 2500 på 10 timmar, Det är så att man darrar inför att bli åkare..

Träffade en taxikund idag som vart lite semisugen på att anställa mig som säljare, Ska jag vara ärligt så skulle det vara kanon, Att ha ett åkeri, två anställda, jag kör extra åt mig själv och har en sidoinkomt från ett annat jobb.. Då skulle jag få en bra och stabil företagsekonomi på lång sikt.


Nu har Ebba gjort en chokladmaräng de lux, Jag som nyss hade bytt blöja.. * suck*


Pappa upp i dagen!



Väl mött

Tordan - Ett steg närmare..nått

4 kommentarer:

  1. Du har valt att bli tjock själv. Märkligt att våra skattepengar skall gå till att operera friska men lata människor som dig!

    Rör på dig!

    /Tränad

    SvaraRadera
  2. Visst, jag är både tjock och dum kan man tycka. Men jag är inte anonym..

    Tordan

    SvaraRadera
  3. Ja, du är dum som blev fet.. Får skylla dig själv om du inte orkar röra på dig. Jag har tränat i alla mina år och kan äta precis vad jag vill utan att gå upp ett gram.

    /Tränad

    SvaraRadera
  4. Hoppas för din egen skull att du fortsätter att vara anonym, För du kan fan inte vara frisk i skallen..

    Tordan

    SvaraRadera