fredag 6 maj 2011

Dags för en ny våg..

Jag måste köpa en ny våg, annars kommer detta gå åt helvete. Fick igång min gamla nu en digital jag blev glad och hoppade upp på vågen för att se till min fasa att jag vägde 97,4, inte en chans tänkte jag.. mycket riktigt den visade olika varje gång. 97,4 som mest och 93,8 som minst, jag vägde mig tio ggr och ingen av gångerna visade den lika...
 att jag har gått upp ett kilo eller max två skulle jag kunna ta, men 4-5 kilo, det finns inte på kartan.

Så nu får jag helt enkelt kolla om jag kan hitta någon våg, för annars vet jag inte hur mycket jag måste tappa tills den 5 Juni, Men en sak är jävligt säkert, att herr Bäckström måste sätta fart med promenader och träning.. ajsing bajsing..lille katt.

Viktnojja!

Tordan - Eder elefant i porslinsaffären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar