måndag 23 maj 2011

Min värd rasade just samman..

Skulle just till att öppna mina böcker för att plugga lite till för dagens examen, då kommer det.. Samtalet som skulle förändra mitt liv..

Hej det var från nordea Företag, vi vill bara säga att du är smällrökt, kokt och friterad, du måste in med 50 gubbar privat för att få hjälp av oss..
OK! Men jag går ju in med aktiekapitalet på 50 tusen ?? Jo men dom har du ju lånat av oss privat.. mm.. det har jag..

Så om du inte kan låna av en släkting eller liknande så finns det inget vi kan göra för dig... Nu sitter jag här, ensam, ledsen, arg, upprörd och ska åka och skriva ett prov 11 mil här i från som igentligen inte betyder ett jävla skit.. Länge sedan jag var så här jävla besviken och ledsen.. Känner ju ingen som har dom pengarna heller..

 jag är förkrossad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar