tisdag 19 juli 2011

Trevligt värre..

Igår var jag och min bättre hälft ute på lite samkväm, vi var barnfria och spenderade kvällen ute.
Vi dinerade på Lottas, en välsmakande Entrecote, en kall tjeck. Hur bra som helst.
Vidare gick vi på Bishops, där vi drack kaffedrinkar och spenderade lite tid med Roger och Hannah. Gammfolket var ute ända till midnatt, och rullade hatt... Apropå hattar, så köpte jag mig en sån där trendig gubbkeps. Min fru gillade den inte på mig för att hon sa " Jag känner dig för väl, du står inte för poesi och kafka.."

Tycker bara att det såg bra ut, men vad vet jag..

Rogga kom fram till att jag vägde 4 kilo mindre än han, sedan när vi stod på kisseriet småsnackade vi lite och vi kom fram till att vi hänger alldeles för sällan, jag som var på gång ut ur dörren säger då.. nått i stil med, Absolut, vi har ju alltid så himla trevligt dom få gånger vi faktist ses.. Eller hur tjockis?.. Sen gick jag bara, och jag hörde hur han stod och skrattade inne på muggen.. Så sjukt, att jag faktist kommit ner till dom regionerna en liten bit under 90 sträcket..


Kommer ni ihåg det här.. ?


Och dryga året senare.. i min nya gubbkeps.. ;)


Sköt om er, och kom gärna på Bäckströms BBQ 30 juli.. Mer om det på facebook.


Tordan - Utvilad.

1 kommentar:

  1. Jag var lite stressad då vi sågs sist och missade att kommentera din fina huvudbonad! Jag gillade den verkligen. Det kändes verkligen som DU!! Behåll den oavsett vad min dotter säger!!

    SvaraRadera