onsdag 4 maj 2011

God Morgon!

Nu har frugan lämnat mig i sticket, hon är i detta nu på väg till Göteborg,  "konferans" jo jag tackar ja..Det betyder att jag är hemma med barnen själv till imorgon eftermiddag.. Det är ingen lätt nöt att knäcka, Moa är ju cool, hon behöver bara en tallrik mat och så är hon självgående, men Ebba, det är en dubbel tsunami med extra allt...  Ska lämna henne hos dagmamman ett par timmar idag så jag får tid att plugga det sista inför provet imorgon.

För er som inte vet eller bryr er, så ska jag skriva upp för trafiktillstånd imorgon, ska försöka mig på att köpa en egen taxibil, jag har kört i 2,5 år och trivs ju riktigt bra, så varför inte ta steget..

Just det, jag har ju min lilla utmaning,  att gå ner till 89.99 dvs under 90 kilo till den 5 juni kl 15:00 min våg funkar inte något vidare efter "tsunamin" drog ner den i massa vatten, det är en sån elefantvåg på batteri.

Men av att döma så ligger jag runt 94-95 kilo.( Maxade 138kg) Så det blir tufft att klara av det, har inte kommit igång med träning än heller, inte ens varit ute och gått..

Sista Aug är det exakt ett år sedan jag gjorde min gastric bypass, och jag skulle gärna vilja visa upp ett bra resultat när dom har varit så vänliga att kosta på mig denna operation, som jag tror mer eller mindre räddade mitt liv, mitt äktenskap och har fått mig på fötter samt gett hela min familj ett litet lyft.

Nu blir det Frukust,.


Tordan - knubbsäl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar