söndag 22 maj 2011

Trivsamt.

Vaknade upp tidigt, vet inte men gumman var fly-förbannad över att mitt alarm ringde kl 04:30. Själv stördes jag inte nämnvärt av det. Desto mer av hennes slag i ryggen och tjat att jag skulle stänga av larmet....

Vi hade en trevlig kväll igår. Som vanligt när man umgås med folk man gillar.. det är inte svårare än så.

Vi har just kommit hem från en megaloppis, sjukt mycket folk och zigenare..jag e lite skeptisk mot just zigenare, tror inte jag gillar dom nått vidare, men å andra sidan känner jag ingen.. gillar inte clowner heller, lita aldrig på en clown. Lova det!

Nu ska jag vila lite, ebba har redan somnat. 

Jo just det imorgon e det övik.  Prov ekonomi, sista biten i mitt företagar pussel.  Kom igen nu.. klara det!!  Sen hoppas jag att Nordea företag degar in 450.000. Så e jag hemma sen... Spännande.

Nu vila.

Tordan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar