torsdag 26 maj 2011

Torsdag, och längdarbil!

Kl 12:00 börjar dagens arbetspass, är 4 :e bil tror jag, och det betyder att jag kommer få en körning om minst 10 mil med förhoppning innan slagit 16:00.

Sist fick jag Haparanda, men innan det har jag bara varit på korta långa körningar som skellefteå, ö-vik, sundsvall.. Hoppas verkligen jag får en 30-120 mil ;)

Martin klämde ur sig dagens kommentar igår..  " jag såg att du gick på pulverdiet"  - Ja det stämmer, svarade jag Då kom den som en blixt från klar himmel,  Martin säger " Alla tjocka vet hur det där smakar..

Och det tror jag faktist är dagens jävla sanning, jag vet ingen tjockis/ plufsig/lite bantig som inte provat chokladshakes i någon form..  Fatta vilken industri..Vilka pengar folk lägger ut på att gå ner i vikt, när det " bara " är att träna och akta sig vad man stoppar i sig.. Nu var den meningen inte en pekpinne eller moralkaka från mig naturligtvis, Jag vet att det inte är "bara".. men rent krasst är det just "bara"

Nu sitter jag här på morgonen, smuttar på min chokladdryck, har kväljningar, och tycker att det är skit äckligt.. inne på min andra dag , kommer säkert att fuska lite i helgen då det kommer att vara fett med knas med alla fulla och dumma, det i sin tur kommer leda till ett väldans dåligt humör från min sida och då kommer det bli drama.. Vet inte om jag pallar med det.

Appropå fett med knas, Körde Dogge Doggelito vi pratade hela vägen från tv-huset ner till flyget, Vilken trevlig snubbe, seriöst.. Han var roligt artig och förort på samma gång, vi pratade lite fotboll, Akalla, boxning, och restaurang.. Skulle spela in några avsnitt av Bulldog på SVT, skulle vara uppe i veckan igen. Han signade ett "idol" kort till Moa, tror hon blev glad.. Han har just släppt en singel, och en platta som kommer 15 juni/juli,  kommer inte ihåg..


Nå ja.. klockan tickar..

Lite frusen, tror en varm dusch skulle sitta på sin plats.


Tordan - Starstrucked

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar