torsdag 5 maj 2011

Grillad!

Jag har nu använt min lilla hjärna mer än vad som faktist var nyttigt, sitter här nu helt apatisk, längtar efter att få krama om kärringen. Hon är saknad..

Deet var tufft, jag föll på målinjen, iofs hade jag inte räknat med mer än 2/4 men jag hade två prov som jag missade med 1 poäng.. VA?! kom igen.. Lite stolpe in någon ?? Nä nä, inte jag inte..
Så nu är det bara att vässa fettknölen och bita ihop, den 11 maj är det dags igen.. Måtte jag klara alla fall ett av två prov då..

Idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller år, och då ska jag ha hunnit gå ner 5 kilo, så nu är det bara att köra hårt.. Men å andra sidan kan man inte begära så mycket av nån som misslyckas med det mesta som kommer om kring.. Nå ja.
Nu ska jag fortsätta med mitt.

Tordan - ett steg närmare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar