tisdag 2 augusti 2011

Update

Vaknar upp, känner sig som etthundrafemtioåttaår.. Men i själva verket är det baksmällan från tennismatchen som besudlar min lönnfeta kropp.. Men ack så roligt det var.

Long time no blogg, hur kommer det sig då ? well, egentligen inte konstigare än att jag har jobbat en hel del, och faktiskt inte haft så mycket att förtälja, sen blir det ju ett och annat inlägg på fejjan, och det tar ju lite udden av bloggande känner jag spontant.

Jag har tjafsat med Telia i ett par veckor nu.. Att det skall vara så jävla svårt att göra en överlåtelse av ett abonnemang till företaget.Brev fram och tillbaka hej å hå.. dryga hyndor!

Bäckströms Logistik AB.. Vad skall man säga.. Första månaden juli jobbade jag och Johan in 91740 ex moms 97614 ink moms. Då hade jag kört in mellan 1-14 c;a 20 tusen, sen kom Johan på heltid från Fredag den 15:e.. då körde vi in resten.. Jag är så otroligt tacksam att jag har en sån fantastiskt bra anställd, dels förstår allvaret när jag säger att dom två första månaderna är sjukt viktiga. Sen att han är en lysande chaffis gör inte saken sämre, och självklart en härlig kompis.

Vi ska jobba på nu fram till mitten av september, sen bjuder Bäckströms Logistik AB sina anställda på Konferansresa ner till sthlm, där det skall avnjutas ett Derby, samt ett par kalla på sunkig lokal. Måndag den 19:e september åker vi. Ser fram mot det..


Annars är det inte mycket att hänga i granen, Idag skall jag ut och jobba kvällen/natten. Johan kör dag i veckan.

Jo, imorgon skall jag göra något jag inte gjort på länge, springa runt med med bar överkropp offentligt, La Familia skall på lagunen och bada imorgon, jag tar a day off, för att tagga till helgen. Ebba har blivit så sjukt stor i sommar, hon pratar, kissar på toan, har humor, temprament, En helt fantastisk tjej..

Moa är nere på Gotland med Mormor,där har hon det nog rätt bra, en sprillans ny stuga, massor med aktiviteter och sevärdheter. Hoppas vi kan åka ner till nästa år..

Snart kommer Bil 84 ut, jag ser fram mot det. Du är saknad Martin!


Vänligen

Tordan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar