fredag 27 maj 2011

Brännbollsyran!

Det är idag det händer, Supning de lux på stadens torg och grönområden.

Själv skalla jag köra taxi, ska bara jobba 26 timmar på två dygn. 17-06 idag och 17-06 imorgon, jag hoppas på en riktigt bra kassa, inga spyor och trevliga kunder, Tyvärr duger inte ett av tre rätt här som det varit tidigare, Det kommer spys i ett antal bilar ikväll, och jag ber till min gud att det inte blir min.. Trevliga kunder har vi ofta, men när det är grisfest och majoriteten är dryga studenter så blir det lättare tjafs,, men hej det är bara min enkla upplevelse.

Idag har jag ätit en Chokladsoppa till frukost, lunchen bestod av 2 knäcke med korv och ett plommon. Middag skall jag anrätta en grillad kykling, tar nog bara lite tomat och keso till den medans fru och barn får en god gräddsås och ris/rostad potatis, eller nått..

Har idag kontaktat Handelsbanken, Nordea företag (här i umeå) för ett personligt möta, har även pushat lite hos swedbank om att börja titta på min situation, har inte tid att vänta tills 7:e juni, eller tid och tid, men jag vill ju kunna handla en bil, strajpa, och installera allt som skall göras, blir det nej nej nej hos alla funderar jag på att åka ner till afganistan och ställa mig i en folkmassa och spränga mig själv..


Lycka till Martin som idag pratar med sin bank! Jag håller tummarna kompis! Det kommer att gå kanoners tror jag.. Annars känner jag en rik hövding i Kongo som aldrig legat med en vit kvinna..   ehh....  ;)


Hoppas alla får en bra helg, kommer nog att försöka twittra lite under helgen,
Följ taxitordan på twitter direkt från umeås slum.


Kör försiktigt ikväll arbetskamrater!
Ni andra önskar jag en trevlig helg.

Grattis Charlie som fyller 1 år, hoppas ditt första år varit bra! Hipp hipp hurra!!


Tordan - Ditt klipulver i arslet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar