onsdag 18 maj 2011

Litet steg närmare..

.. a Dream come true, fixade loss 50 gubbar till aktiekapitalet. Nordea fixa biffen. Man kan lita på dom.. sjukt bra att ha och göra med.

Nu ska jag försöka klara ekonomiprovet. Så jag kan söka trafiktillståndet, om inte, får jag försöka fixa en tillfällig vd med tillstånd i bolaget. Och ta den kostnaden på en tuss när han ska gå ur bolaget. Väntar på ett spännnde samtal imorgon..

Gosegubben Martin erbjöd sig att stå någon månad, grymt vänligt, men Han har tyvärr inget klart tillstånd, inte än allafall. Men Han e stenklar med allt. Bara skicka in papperna..( slipad kille, vad gör Han i taxisvängen?) men bara att veta att Han ville hjälpa mig var så att man fick gåshud, då vet man att man fått en bra kompisrelation att bygga något bra och långvarigt.. gillar Han skarp.

Även fått klart med den grymmaste chaffisen.. vi ska rocka! 

Hylla den som hyllas bör.. min älskade, min bättre hälft, min undebara kvinna, som stöttar mig gång på gång, utan dig är jag ingenting.  Som Jag älskar dig..  du är helt enkelt underbar.

Förslag på firmanamn någon?

Nu sova - trött.

Tordan -  fixare

1 kommentar:

  1. grymt snällt av han, klart vi ska rocka hårt..ska jävla få skavsår på mina snärta skinkor..

    SvaraRadera