onsdag 25 maj 2011

Road trip 2011

Mina damer och herrar, kungligheter och tjänare...

Igår kväll,  efter mycket om och men har vi nu löst vårat sommar mysterie. Familjen Bäckström ska under En vecka i Juli ( 3:e -9:e ) Kuska runt i en husbil, Vi kommer att utgå i från Sundsvall  på lördagen.
Vår preliminär rutt ser ut följande.

Sundsvall - (Stockholm)-Malmö-Köpenhamn-Helsingör-Vänersborg-Skara-Köping-Stockholm-Sundsvall.... Detta skall avhandlas på dagarna 7 i runda slängar blir det en 220-230 mil..

Det kanske är lite white trash att semestra i en husbil, men, jag vill poängtera att husbilar är ganska coola, även om inte vi fick tag i den coolaste och nyaste. Det är även 1:a gången som familjen tar sig nått som skulle kunna liknas en semester tillsammans.  Ska bli roligt att ha familjen så nära, Jag tror stenhårt på att det kommer bli en kanonsemester, nästa gång dock måste man vara ute i bra mycket godare tid om man skall kunna förvärva sig en nyare modell, med diverse lyx..

Ebba har hållt oss vakna i natt, sjukt trött.. ska lämna henne på dagis kl 11 sen skall jag vila lite innan jag börjar runt 2 tiden.

Idag börjar en riktigt hård-kur bantning ett par dagar, ska köra resten av mina choklad-soppor som ligger i skafferiet, försöka att pressa mig lite till att tappa dom där sista 4 som fattas till 5:e juni.. har legat på 93,5-94 ett par månader nu, så skall boosta lite så jag kommer i min bikini till sommaren .


Jag har fått många nya läsare sedan flytten,  Kommentera gärna, ni kan vara anonyma om ni önskar.

Hoppas ni alla får en bra dag!

Tordan - White trash and proud.

2 kommentarer:

  1. Husbil kan vara hur roligt som helst, och hur jobbigt som helst. Hoppas ni får en bra resa.

    SvaraRadera
  2. vad kul,, familj bäckström ska göra samma rutt i princip fast vi tar två veckor...

    SvaraRadera