tisdag 17 maj 2011

Nu grönskar det!

Nu har jag varit en man med gröna fingrar, Det har odlats Romansallad, persilja, gräslök, dill, plocksallad,Oregano, basilika, och ett lite annat smått och gott.
Det jag ville odla var igentligen tomater och sånna stora saker, men på påsarna stod det att det måste förodlas i nån jävla kruka, så jag sket i det.. direktodling gillar jag..!

Hoppas seriöst att det kommer funka, jag kanske har gjort massor med fel.. för många frön per kvadrat cm eller nått. Time will tell..

Ebba är lite rosslig, och helt torsl på apelsiner.. Men hon kallar dom för Baffasin.. låter lite coolare tycker vi.

Ett prov kvar på trafiktillståndet, Eknomi delen..Ska jag inte kunna naila den nu nästa gång ? Ja då vet jag inte vad jag tar mig till. Blir tokig.  När jag läser igenom dom papper jag har inom området tycker jag mig ha full koll.. Men nått jag inte greppar, lite synd. Skulle gärna vilja ha ett möte med bank och göra allt klart, har ju bestämt mig nu att jag verkligen vill köra till hösten..... Nu vill ebba ut och leka, igen.. Fulla dagar som hemma pappa.. Bara lek och städ som gäller.

Må gott bästa läsare

Tordan - Pappa och lite till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar