tisdag 10 maj 2011

Imorgon gäller det!

Dags för omprov i fallstudier, och ekonomi. Kämnner en viss tilltro att jag kommer att klara det. Men det kommer bli tufft så klart. Men när jag blir klar är det faktist bara att skicka in papper, starta bolag, låna pengar och vips så får man käka gröt i tre - fem år.. jag menar varför inte fucka upp allt man kan, när man ändå håller på.. Närå, så farligt blir det inte, men ingen ska tro att man kommer blir rik, därimot kommer jag ha en frihet, den är viktigt för mig.

Jag lovar dock att det inte skall jobbas bort fru och barn, problemet är bara att jag tycker det är så roligt att jobba, och jag fladdrar gärna lätt i väg tid och rum, Jag och Cricke jobbade nere på båten mellan 10-18 timmar per dygn.. Dom enda som bitchade då var just familjen, så klart.. Med rätta.. men man är naiv och har ett arbetspsyke som många skulle avundas.. Men att lyfta ett finger här hemma, skulle aldrig komma på frågan.. to lazy, fat 'n ugly..

Diskutera :   Jag hävdar att män är myckt mer ordningsamma än kvinnan, men till sinnet lite latare att exicutera handlingen...  Vad tycker du ?


Nu har jag varit hemma på min lunch, ska ta ut Lova the dog, på en bajsdate.

Men ha det så jävla bra då rå ..och vi fortsätter att kämpa på där ute.

TaxiTordan på twitter!

/ Tordan

1 kommentar:

  1. imorgon klarar du det, inga problem. Vi får dela på en påse havregryn..:) "grottfettot"

    SvaraRadera