lördag 18 juni 2011

Tiden flyger. Ett år har redan gått sedan Moa fyllde tio år, Hon är smart, rolig, otroligt fin och söt, man skulle nästan kunna tro att hon är att hon är mitt helblod, då hon påminner fruktansvärt om mig själv... ;)

Julia har kommit och hälsat på , en liten suprise . Skulle hänga med Moa . Blir här hela långa helgen och kommer förhoppningsvis att få en mycket trevlig och rolig helg, även om hon just nu har slungkräkts efter ett par timmar nere på zigenartivolit här i stan..

Jag då, jorå så att.. Bilen går bra, eller det gör den igentligen inte heller, lampor lyser och hackar och rycker.. jävla skitbil faktist, jag föraktar den.

Var ute och jobbade igår, skall även ut ikväll...  Sjukt hur man kan sätta ett pris på 430 kr till skogsnolia när det tog en timme och trettiosex minuter plus att jag fick tomma hem så klart, så 2 timmar tur och retur.. LOL ???  600 hade varit mer lämpat. Jag satt och kokadei blodet, medans dom njöt av min AC, öl, och pissljummen whiskey..  Dom hade det bra..

Annars väntar jag bara på att bil 83 skall lämna garaget på flyget och färdigställas, så att jag kan regbesikta skiten nångång.. Vet inte varför det tar sån tid men det gör det igentligen inte, bara jag som är otålig.. precis som vanligt.

Jag älskar min nrplåt   ARJ, yeah thats me...biaatch!


Tordan - Nyrakad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar