måndag 6 juni 2011

Sveriges Nationaldag börjar lida mot sitt slut.

Var ute och jobbade idag, hände lika mycket som alla andra klämdagarna, jag fick vänta två timmar på min första körning.
Känns inte så upphetsande att vara ute då, tror jag fick ihop 950 spänn på 6 timmar. Förmodligen blir det än bättre morgondag.
Om inte annat så kommer jag att bilda bolag imorgon, eller i alléfall fixa med papperna. Så att det kan registreras, så jag sedmera kan öppna företagskonto, och ansöka om trafiktillstånd.. ETA allt klappat och klart till mitten av juli skulle jag tro.

Tror att bilen kommer rulla sina första meter i trafik runt 1 Aug.. Senast.  Tror nog jag hinner ut med den tills 20 juli om jag vill.. Men problemet är ju att det är bara att göra på kvällarna, och jag tror säkert att jag behövs hemma en hel del nu när vi har valp, och småbarn... Det ordnar sig.


Så här ser min viktkurva ut, sedan Juni 2010



Nå ja, nu är det dag att hoppa i säng, har haft Ingo på sillmiddag, riktigt trevligt faktiskt.

Det enda jag tänker på just nu är framtiden, men det är ju inte så konstigt kanske, trots allt där jag skall spendera resten av mitt liv..

Tordan - bara lite tjock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar