onsdag 15 juni 2011

Dagen, som jag såg den..

Ett dygn på fejjan, och det känns ganska bra faktist, även om jag inte hunnit bekanta mig så mycket med sidan än. Har fått en 15 vänner vilket var bra mycket mer än vad jag hade trott :) blev jätteglad att Morbror Jon var först att lägga till mig, det var stort för mig, då jag tycker att han är en riktigt hyvens kille som gillar PES och bärs.Sedan gör det ju inte saken sämre heller att han är så glad i våra ungar.. Längtar tills nya spelet släpps så vi får ta ett par matcher och ett par kalla, det ser jag fram i mot.

Annars räknar jag ner dagarna, tills bolaget är färdigbildat, trafiktillståndet är i hamn och bilen är regbesiktad.. Varje dag jag får en körning till flyget glider jag förväntansfullt och smygtittar på bilen som står där nere i sin praktfulla glans och bara väntar på pappa.. Den viskar: " kom och smutsa ner mig, jag är bara din.."


Idag var det tungt, jag började morgonen med att trampa i valpens pisspöl runt 4-tiden i morse, sedan hade jag en dålig dag på jobbet, kämpade i förtret utan att skörda framgång. Efter jag hade hämtat Ebba på dagis ställde hon sig i ett hörn och sket ut allt det onda hon hade i magen, med påföljden att jag fick bajs på fingrarna när jag skulle byta, nu sitter jag här med en kaffekopp, i lugnan ro, trots alla jobbiga händelser idag är jag peppad som faan inför vad som komma skall.

 Jag har det rätt bra trots allt, jag är en lyckans ost..

Tordan - Ditt fläsk till raggmunken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar