tisdag 21 juni 2011

Omtumlande..

Vilken dag, jag är nu så trött i mössan att jag knappt orkar skriva, men en kortare redogörelse kommer här..

Tid hos banken i morse, gjorde klart företagskontot, check-krediten och alla papper på bilen.
Tecknat svetaxi försäkring, för att bilen skall kunna ställas på mig... 8 tusen per år ungeför, tycker det var ganska bra pris.. ??
Bil dahl skriver över bilen på mig i morgon, kommer att stå i mitt namn torsdag...
Bosse gör klart det sista på med alkolåset, comradion, taxiskyltarna. klart imorgon onsdag.
Ditec monterar Taxameter och allt sitt på Torsdag, förutsatt att dom har ett system över. (här kan det komma att kukstrula riktigt om man har otur..)
Imorgon hoppas jag att vi kan söka trafiktillstånd, eller förbereda för det alla fall..

Torsdag kommer jag kunna söka regbesiktningstid.

Så ligger det till just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar