måndag 11 juli 2011

Flodhästar och hyenor

God morgon världen!

I hettan är det svårt att sova tycker jag, gillar ju svalt och skönt. Men Ebba trynar 12-14 timmar i denna värmen, det skulle jag inte ens klara av om jag så gick på rohypnol och dubbeldos opium.

Efter ha fått andas ut lite efter den fullständiga fadäsen med Danmarksturen, har jag nu sakta börjat komma in i matchen, jag jobbade lite i helgen, körde ihop lite över 12 tusen kr, vilket får ses som helt ok.
Nu i veckan skall jag vara hemma med barnen, kommer nog att gå ut och jobba några kvällar, typ tisdag, torsdag och sen blir det ju som vanligt att nöta helgen.

Johan Labba skall börja på Fredag den 15:e,Han börjar med en daghelg. känns ruskigt kul. Tråkiga är så klart att vi inte får jobba samtidigt. Men min förhoppning är att det är bara tillfälligt, och att vi har varsin bil så småningom.


Nått annat roligt då ?

Jorå så att e... Väger nu 88 kilo, det betyder att jag har gått ner 50 pannor, kunde inte varit lyckligare, mår väldigt bra, och trivs verkligen med mig själv.
är faktist bara tre kilo från mitt mål, och min önskan är att jag skulle kunna komma ner till 85 tills årskiftet, det vore verkligen roligt. Jag har inte vägt så här lite i vuxet stadie sedan jag muckade från lumpen, när var det -92?

Det ryktas om en jättefestlighet helgen den 29-30 juli. Då kommer en saknad kille upp från Sthlm, och jag har lovat att styra upp en grym bbq fest. Inbjudan skickas ut via Facebook.

Just nu saknar jag faktist vänner mest av allt. Många som man står nära här i stan ser man inte röken ut av. Det är tragiskt, men verkligen inte konstigt. Alla har sitt, det är helt galet att man inte kan ta sig en timme och fika lite eller bara sätta sig och surra. Man behöver sina vänner, mer än vad man tror. Dom ger näring till en trasig/glad själ. Det är så goda vänner gör.

Förstår inte alls hur jag kan känna mig ensam, jag är inte ensam en sekund under dyngnet...

Nu skall jag aktivera mina barn, lagomt väder ute alla fall. Hoppas ni får en riktigt bra dag.

Tordan - The taxi driver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar